100 Frågor

       2010-09-04 @ 23:05:50

1. Hur gammal är du om fem år?
25 år.

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Mina jobbarkompisar.

3. Hur lång är du?
160 cm

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
The Notebook tror jag.

5. Vem ringde du senast?
Jobbet, och sa att jag försovit mig haha.

6. Vem ringde dig senast?
Jessica

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
"Jag jobbar redan imorgon så tyvärr."

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Smsa. Det är gratis haha.

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Gofta

10. När såg du senast din mamma?
Oj. Några veckor sen?

11. Vilken ögonfärg har du?
Brun

12. När vaknade du i dag?
09.50, skulle börjat 10, haha.

13. Vilken är din favoritjulsång?
Jingle Bells, tror jag.

14. Vilken är din favoritplats?
Ska man ha en sån? Typ där jag mår bra.

15. Vilken plats föredrar du minst?
Spårvagnen.

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Jag hoppas att jag har stadgat mig.

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Inbrottstjuvar

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Kommer inte ihåg exakt vad, men förmodligen något på jobbet.

19. Hur stor är din säng?
Pluttig 90.

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Utan

22. Hur många kuddar har du i sängen?
Fyra

23. Hur många landskap har du bott i?
Två

24. Vilka städer har du bott i?
Jönköping och Göteborg

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Strumpor

26. Är du social?

Jarå!

27. Vilken är din favoritglass?
Mjukglass, med chokladsås.

28. Vilken är din favoritefterrätt?
Äppelpaj, om det är en efterrätt.

29. Tycker du om kinamat?
Jaaa, nomnom.

30. Tycker du om kaffe?
Usch nej.

31. Vad dricker du till frukost?
Vatten eller juice.

32. Sover du på någon särskild sida?
Oftast in mot väggen.

33. Kan du spela poker?
Jag tror det. Har kunnat men har nog glömt.

34. Tycker du om att mysa/kela?
Ja, klart.

35. Är du en beroendemänniska?
Ja, lite.

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Nej

37. Vill du ha barn?
Ja lätt. Älskar barn.

38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska

39. Har du någonsin åkt ambulans?
Nope

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Havet då, men sjö hellre.

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Helst? Kläder. Men blir nog mest på mat.

42. Äger du dyrbara smycken?
Nej, jag tror inte det. Eller har ärvt lite smycket, de kanske är mycket värda.

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
Grey´s Anatomy, fast jag laddar iofs oftast ner det.

44. Kan du rulla med tungan?

45. Vem är den roligaste människan du känner?
Oj, vad svårt. Jag vet inte!

46. Sover du med gosedjur?

47. Vad har du för ringsignal?
Fuldans-låten

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Ligger säkert något hemma på vinden.

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Min mobil.

50. Flirtar du mycket?
Nej

51. Kan du byta olja på bilen?
Nej (roliga svar va?)

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Nej jag har inte körkort.

53. Vilken var den senaste boken du läste?
Kommer inte ihåg.

54. Läser du dagstidningen?
Metro

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Neeee, så dyrt ju.

56. Dansar du i bilen?
Om det är bra musik ja!

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
Typ någon rock-kanal på jobbet.

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Vet inte.

59. När var du i kyrkan senast?
Vet inte.

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Min mattelärare Stig.

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
En vecka.

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
Vet inte, tragiskt nog.

63. Vad lyssnar du på just nu?
Ljudet på filmen på tvn.

64. Har du varit med i tidningen?
Japp! Kändis.

65. Vad är det konstigaste du ätit?
Hmmm.. Har nog inte ätit något konstigt.

66. Vem såg dig naken senast?
Mig, haha.

67. Vad är det för färg på din tandborste?
Typ orange och vit.

68. Hur imponerar man på dig?
Man vågar vara sig själv och är stark.

69. Vem ringer du när du är arg/ledsen?
Ringer aldrig någon. Linda, blir det nog isf.

70. Har du någon piercing?
Nope.

71. Din största vinst?
200 kr på black jack.

72. Civilstånd?
Singel

73. Vilka hemsidor besöker du dagligen?
Bloglovin, facebook, gmail.

74. Är du fåfäng?
Ja, haha. Tyvärr.

75. Ångrar du någonting du gjort?
Absolut.

76. Hur gammal är din pappa?
51

77. Vilket är ditt drömjobb?
Fotograf tror jag.

78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till?
Ohja. Massor. Resa till exempel.

79. Vad har du haft för husdjur under ditt liv?
En katt och ett gäng råttor.

80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig?
Jag är beroende av tetris, jag älskar makrill i tomatsås, mina "ringtår" är helt stört böjda.

81. Svär du ofta?
Ja, alldeles för ofta.

82. Sverige när det är som bäst?
Sommaren

83. Kan du åka slalom?
Nej, skitkass på det.

84. Vad har du ätit i dag?
Thaimat och två feta baguetter med räkröra.

85. Vad har du för utbildning?
Media inriktning foto på gymnasienivå.

86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med?
Mina händer.

87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med?
Min mage.

88. Vilken är din bästa egenskap?
Att jag är bäst?

89. Vilken är din sämsta egenskap?
HAR INGA!

90. Nämn två historiska personer som intresserar dig?
Haha.

91. Saknar du något?
Komplimanger från någon som älskar mig.

92. Är det viktigt att fira födelsedagar?
Jaaa

93. Vad gör dig ledsen?
Massor av saker. När någon jag bryr mig om är ledsen tex.

94. Vad gör dig glad?
Mat

95. Har du varit gift eller förlovad?
Nej

96. Vad ska du göra i helgen?
Det är helg nu. Har jobbat idag och ska göra det imorgon också.

97. Vad är det knasigaste du gjort?
Haha det vill man väl inte berätta?

98. Vad har du för laster?
Vad innebär "last"? Jag vet inte.

99. Vem är din förebild?
Min syster. :)

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor?
Kolla runt på internet och slökolla på filmen på tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback