Traumatiserad

       2010-10-17 @ 22:56:03
Vi har precis upplevt det värsta i år. Kanske någonsin. Nära-döden-upplevelse.

En spindel. I vardagsrummet. Stor. Som. Ett. Jävla. Hus. Jag har aldrig sett något liknande. Typ regnskogs-size. Vi skrek. Högt. Slängde oss upp i sofforna, alla tre, stog där ett bra jävla tag och bara ylade i panik, visste inte vad vi skulle göra. Vi lugnade ner oss, den sprang över golvet, vi skrek ännu högre.

Alltså ni kanske skrattar nu och tror att jag överdriver, men nej. Alltså ni förstår inte.

Till slut tog jag mod till mig, hårsprayade den som faaaaan och dammsög upp den. Nu har vi tejpad för alla ventriler och munstycket. Imorgon kommer Calle och byter påse.

Jag skakar fortfarande. Kommer inte kunna sova inatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback