Tandläkare Och Shopping

       2010-10-01 @ 17:11:46
Idag har jag varit hos tandläkaren. Gick till en ny klinik som heter Ett4, där tandvården är gratis tills man fyller 22. Hade lite tandsten (?) som de tog bort och så polerade de tänderna lite. Inga hål! Förvånansvärt.

Sen shoppade jag lite. Sånt som jag tänkt att jag vill ha/behöver ett tag. En kofta, strumpbyxor och en väska. Nu får det vara nog för ett tag!

På tal om något helt annat har jag fixat mig ett extrajobb. Jag ska fotografera gym här i Göteborg åt en hemsida som ska ha typ gymguide. Det handlar om 20 bilder per gym som tar typ högst en halvtimme att ta, och jag får 225 kronor per gym. Ganska fett med pengar.


Koftan! Typ 250 kronor på Lindex barnavdelning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback