Spindelfobi

       2010-10-19 @ 21:24:24
Alltså vi är helt jävla livrädda. Det kommer inte försvinna på flera veckor. Jag vaknade inatt i panik och slängde mig upp ur sängen för jag drömde att det kröp en spindel på min kudde. Emelie har också vaknat inatt och skakat ur sitt täcke i panik. Innan vi går in i ett rum granskar vi det noga. Toaletten är värst för den är liten och läskig. Vi kom nyss in efter att ha varit i affären, Emelie gick och bytte om till mysbyxor och när hon kom ut ur sitt rum så sprattlade hon av sig dem helt hysterisk och skrek "JAG HAR EN SPINDEL I BYXAN!". Det hade hon inte.

Ååååh jag hatar det här.

Jag har en bild på en av spindlarna men jag skonar er från den, för den är VIDRIG. Men så här såg den ut ungefär:


Kommentarer
Postat av: marcus

sv: taaaack! <3 köp den!? haha



any news on prague?

2010-10-20 @ 00:35:46
URL: http://madge.blogg.se/
Postat av: frida

åh, spindlar är det värsta!

hade också en i lägenheten idag som var stor som ett hus (okej inte riktigt, men det kändes så). Daniel fick döda den och trots att jag stod i ett annat rum så var jag livrädd, haha.

2010-10-20 @ 15:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback