Planering

       2010-11-06 @ 16:46:13
Ja herregud, jag försöker få ihop min planering. Ikväll ska jag kanske ut, imorgon jobbar jag heldag, på måndag har jag bytt från heldag till halvdag för att hinna fixa det sista innan vi åker, på tisdag ska jag upp klockan sju och tvätta, är klar med det klockan 11 och har då tre timmar på mig att packa.

Sen är vi borta till tisdagen därpå. Då ska jag egentligen jobba heldag. Vi kommer till Gbg vid 11.50 och jag börjar jobba klockan 12. Frågan är om jag pallar det efter 19h på en buss och en veckas härjande?

På onsdagen ska jag på casting på förmiddagen, sen jobba halvdag på eftermiddagen. På torsdagen ska jag gå visning (om de vill ha med mig). Sen är nästan november slut men jag ska ändå hinna med massa jobb på studion och en heldags fotande av gym.

JESUS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback