LC Minus LL?

       2010-12-01 @ 00:04:18
Jag har bott med Linda i ett år nu. På fredag flyttar hon. För min del finns det inte en enda positiv sak med det. För det första är jag sjukt avundsjuk, vill också ha egen lägenhet! För det andra så måste vi hitta en ny inneboende. För det tredje kommar det känns sjukt jävla konstigt att behöva planera när man ska träffas. Att inte kunde sätta sig vid matbordet och snacka lite skit på kvällen. Inte kunna gå ut och ta en cigg bara sådär. Ingen att låna kläder av, haha.

Kommer bli så jävla tomt utan henne helt enkelt. Är dock jävligt glad för hennes skull, hoppas hon kommer trivas bra i sin nya lägenhet! Jag ska våldgästa henne hela tiden.





Sjukt att jag inte hittade en enda bild från vår inflyttningsfest.
Bara på hur det såg ut dagen efter. Och det kanske förklarar varför
vi inte har några bilder från kvällen..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback