Födelsehelg

       2010-05-15 @ 23:56:37
Underbar dag igår. Började med att jag och Alex åt glass på en filt i en park med Jessica och Jérémy. Sen kom bästa Sandra till Göteborg (tack igen sötnos!). På kvällen blev det förfest hos oss med ganska mycket folk och alkohol. Sen drog vi till Storan och dansade. Jag blev lite för full men man fyller ju bara 20 en gång. Tack så jättemycket till alla glada, fina människor som gjorde min födelsedag sjukt fin.

Idag har jag och Alex åkt till Jököping. En resa som egentligen skulle ta två timmar tog fyra och en halv timme, på grund av inställda tåg och grejer. Jag har fått presenter och vi har ätit lax. Imorgon kommer massa folk hit och firar mig, vi ska äta smörgåstårta. Nomnom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback