Segt

       2010-03-07 @ 00:32:32
De har fortfarande inte hört av sig från jobbet. Jag vill inte tjata heller, så väntar några dagar innan jag hör av mig.

I övrigt är jag i Uddevalla. Idag var vi hos Alexs pappa och åt middag och tjötade, det var gött. Ikväll har vi ätit maaassor av chips och dipp och kollat på film. Seg lördag helt enkelt, det får man ha ibland.

Mammas moster har förresten dött. Ganska mycket ångest eftersom hon var en rar dam som alltid skickade pengar när jag fyllde år, men jag ringde aldrig och tackade. Mamma ska åka upp till Stockholm och städa ur det gigantiska huset hon bodde i, och gå på begravning. Funderar lite på att följa med. Får se hur det blir med jobb och så. Begravningar är iofs hemskt, men kanske vore fint att visa lite tacksamhet och respekt.

Hoppas ni har en fin helg.
Gnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback