Klubb Idiot

       2010-03-21 @ 15:49:55
Igår kväll var helt stört. Helt jävla fucked up. Eller, middagen hos Frida var jättetrevlig. Lite jobbigt till en början för att jag inte kände så många men när alla började få lite i sig blev det trevligt, haha.

Vi åkte taxi in till stan och sen gick vi skiljda vägar. Jag gick till Ztyle där Kaisa, Sandra, Nadine och Millan var. Och det var kaos från första början. Så jävla mycket tårar och bråk och jag hamnade mitt i smeten. Det sög helt enkelt. Fick inte dansa så mycket heller.

Jag och Nadine efterfestade hos henne, drack Baileys precis innan vi skulle sova, haha. Idioter. Lyssnade på Coldplay och glömde allt. Det var fint iaf. Somnade runt fem.

Tveksamt om jag någonsin kommer gå ut på krogen i Jönköping igen. Aldrig får jag en hel, lyckad kväll. Det är alltid någon eller några som bryter ihop. Varför kan ni inte bara vara glada, mina fina vänner?

Kommentarer
Postat av: Linda

Kom hem och prata med mig. Saknar dig :*

Är ledig i helgen så hoppas att du är hemma då iaf!

2010-03-21 @ 21:14:40
URL: http://meandrunk.blogg.se/
Postat av: nadine

I feel you.. På det sista alltså. Haha. Orkar inte med all gråt hela tiden. :*

2010-03-23 @ 11:47:16
URL: http://nadineappletwig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback