Internetproblem

       2010-06-27 @ 20:15:34
Idag när jag kom till jobbet låg hela internet och systemet nere. Vilket innebar att vi inte kunde se hur många kunder vi skulle ha, vilka tider de skulle komma, vi kunde inte checka in kunderna.. Ingenting. Dessutom hade en fotograf sjukanmält sig. Det var panik där ett tag, men det löste sig som tur var senare under dagen och det visade sig bli en lugn dag.

Alex åkte hem idag och det känns tungt. Vet inte när vi kommer ses nästa gång, jag jobbar ju typ varannan dag så jag kan inte riktigt åka till honom men han kan ju inte komma hit stup i kvarten heller. Åh, vad jag längtar tills vi bor tillsammans.


Bjuder på en oretusherad bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback