Fotoabstinens

       2010-06-01 @ 23:57:28
Sitter och läser fotobloggar och är extreeeemt fotosugen. Vill också ta skarpa, intressanta, perfekta bilder. Kommer inte ens ihåg sist jag tog en bild som jag var sådär riktigt nöjd med, ni vet en sån där som man kan titta på hur länge som helst.

Imorgon ska jag fota Findus för suicidegirls igen. Det ska bli kul, men let's face it, mitt jobb gör mig ganska mätt på människofotografering. Skulle vilja ha ett awesome landskap att fota eller något.

Och materialisten inom mig skriker efter nya prylar. Var alldeles för länge sen jag köpte något fotorelaterat. Eller ja, jag köpte en putsduk och en stativplatta för ett tag sen, haha. Men det räknas inte. Ett nytt objektiv skulle sitta fint.

Och ja, jag inser att det här inte alls är kul att läsa för er som inte är fotointresserade.

Random fina bilder som jag framkallat.



Kommentarer
Postat av: Kristina

Du är välkommen att handla när du vill ;)

2010-06-02 @ 08:38:30
URL: http://blogg.kristinalasan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback