Yawn!

       2010-07-24 @ 22:34:16
Sjuuuuuukt trött. Det var fest här hemma igår, vilket var riktigt sköj, men dessvärre kom jag inte i säng förrens klockan halv tre och jag gick upp för att jobba klockan nio. Det är ju inte jättefå timmar, men färre än vad jag är van vid. När jag kom hem från jobbet så däckade jag i några timmar. Bakfyllan börjar äntligen släppa.

Undrar lite vad jag var i för temporär sinnesförvirring när jag tackade ja till att jobba sen halvdag imorgon. Det kommer vara svinmycket folk. Jag har dessutom lovat mina arbetskompisar att baka muffins tills på måndag, kommer ju aldrig orka det när jag kommer hem efter jobbet.

Har lite fina bilder som jag tog med systemen igår, men kan ju som sagt inte lägga in bilder på den här datorn. De kommer upp någon annan gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback