Jag Förlorar Alla Mina Vänner

       2010-07-16 @ 01:41:45
...förutom Linda. Lyssnar på Håkans första och får en klump i magen. Hela kroppen fylls med känslor. Vet inte om det är bra eller dåligt. Jag tänker på mig och Linda, väldigt unga, ute på rackartyg. Håkan har varit med oss genom skratt och tårar. Jesus, det är helt sinnessjukt hur mycket jag och Linda har varit med om tillsammans. Fan vad kliché det låter, men det är true story. Finns nog inte en människa som känner mig så väl som Linda, inte ens jag själv.


Dimmiga dar. Det där var fina dar.
Men jag såg aldrig riktigt var vi var.


Kommentarer
Postat av: Linda

Men åh <3 Så sant.

2010-07-16 @ 08:38:12
URL: http://meandrunk.blogg.se/
Postat av: Syster J

Det är jobbigt att bli äldre! Ju äldre jag blivit desto färre men NÄRA kompisar har jag fått. Jag har "förlorat" en del kompisar jag trodde jag skulle träffa hela livet men också fått andra som jag inte skulle klara mig utan idag.

Puss o kramar till dig!

2010-07-16 @ 11:34:40
Postat av: nadine

tissen :*

2010-07-16 @ 11:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback