Vi Är Vuxna Nu

       2010-01-06 @ 14:52:01
Riktigt trevlig kväll igår. Vi drog till Sejdeln, quizade, och sen stannade vi tills klockan blev halv två. Fem timmar bara flög iväg. Jag hade sagt att jag inte skulle dricka något men ändå blev det fyra cider. Vi satt och pratade med fina vänner och skrattade, inget högjutt eller galet, utan bara trevligt. Vuxentrevligt. Och jag uppskattade det. Nästan lite rädd för mig själv.

Idag är ju en jävla skitdag egentligen. Magen säger att den är lite bakis och jag sitter bara i Lindas säng framför datorn. Den andra bruden har flyttat ut nu så egentligen borde jag flytta in mina saker i rummet. Jag ska. Snart. Orkar inte riktigt.

Ikväll ska jag och Linda till Borås, det blir Harry Potter-marathon med några av hennes vänner. Har aldrig gillat Harry Potter men det kanske är dags att ge det en chans, ska ju trots allt glo på skiten i 10 timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback