Lite Glad Och Lite Ledsen

       2010-01-11 @ 14:34:47
Det positiva är att jag var på arbetsförmedlingen idag och skrev in mig i jobbgarantin. Så nu kan jag börja leta praktikplats för fullt. Jag kanske är lite för positiv, men jag tror inte det blir så svårt. Jag menar, vilket företag vill inte ha gratis arbetskraft?

Det negativa är att Läkare Utan Gränser ringde mig för någon vecka sen eftersom jag skickat in en jobbansökan till dem. De sa att de skulle ringa nästa dag om jag skulle komma på intervju. Men de ringde aldrig. Linda skickade också in ansökan men har inte kunnat besvarat deras samtal förrens idag. De sa ganska direkt att de vill att hon ska komma på intervju imorgon.

Jag känner mig så värdelös.

Kommentarer
Postat av: Kaisa

SLUTA PÅ EN GÅNG DIN SÖTA LILLA KNÄPPIS.

du är INTE värdelös. okej? det är DE som är värdelösa, som inte fattar vad de går miste om.

så det så.

2010-01-11 @ 17:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback