The Studio

       2010-02-22 @ 20:38:28
Även om ingen önskade mig lycka till gick det bra! Har mest tittat på och fått ont i huvudet av alla blixtar. På onsdag ska jag börja fota lite, det största problemet kommer bli poserna. Fick med mig en CD hem med olika poser på som jag ska öva in. Ja alltså, som man ska instruera för modellerna.

Kommer säkert bli bra, hoppas verkligen verkligen jag får jobbet för även om själva fotandet är enformigt och kanske inte så utvecklande så är det härliga arbetskamrater, gött att inte jobba varje dag och bra betalt.

Nu ska jag bara njuta av tystnaden och kurera min huvudvärk.

Kommentarer
Postat av: Stintan

Glad att det gick bra för dig! :) Arbetskamraterna är minst lika viktigt som själva jobbet, om inte mer. Tycker man inte att arbetet är kul blir jobbet ändå kul om man har bra vänner på jobbet. Är jobbet skitkul men man har pissdåliga arbetskamrater blir det inget bra :)

2010-02-22 @ 22:14:13
URL: http://blogg.kristinalasan.se
Postat av: Jenny Sabadija

Va kul för dig! Hoppas du får jobbet!!! Alltid bra med jobberfarenhet, få in en fot i fotovärlden. Den vägen har vi alla vadrat. Kämpa på o LYCKA TILL!!!! Kramar

2010-02-23 @ 07:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback