Snöstorm

       2010-02-18 @ 20:31:53
Ganska slö förmiddag, gjorde inte så mycket. Men sen vid fem följde jag med Linda till Hisingsakuten för att hon har hostat och haft ont i halsen jättelänge nu. Efter två blodprov och ett halstest fick vi reda på att det varken var körtelfeber eller halsfluss, utan hon blev hemskickad med ett recept på stark hostmedecin.

När vi kom ut igen efter en och en halv timma låg det några centimiter nyfallen snö på marken. Inte okej. Och det snöar fortfarande. Åååh. När vi kom hem var det direkt ut i kylan igen för att gå och panta alla våra tusen burkar och flaskor. Hundra spänn blev det! Gött.

Ikväll ska jag äta morötter och gurka med dipp.

Kommentarer
Postat av: Pojkvän

Jag älskar kött och fett, men jag blev helt obeskrivligt sugen på att dippa morötter och gurka.

Nomnomnom.

2010-02-18 @ 21:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback