Intervju På The Studio

       2010-02-03 @ 14:47:12
Alltså, det var knappt någon intervju. Hon bad mig bara berätta lite om mig själv, sen kollade hon på mina bilder, sen snackade hon om hur allt funkar på The Studio i 10 min, och sist en liten rundvandring. Antar att hon nästan redan från början hade bestämt sig för att ge mig fyra testdagar, så det blir av om 2 veckor.

Är tydligen långt ifrån heltid, man får några tider då och då och kanske blir inringd ibland. Hon sa att hon absolut inte uppmuntrar mig till att säga upp mig från mitt nuvarande jobb, utan att jag kanske kunde ha båda jobben. Men det går ju inte, och jag har ingenting emot att säga upp mig från Läkare Utan Gränser, trivs ju inte ens och ingen bra lön. Hon sa att man kan klara sig på lönen från The Studio men de flesta har extrajobb. Får se hur det blir. Kanske inte ens blir något ju, testdagarna kanske går jättedåligt.

Kommentarer
Postat av: Kaisa

det går säkert finfint ska du se :*

2010-02-03 @ 20:53:21
Postat av: Clara

Nämen Camilla, fy va gööött! :D Nice. Skojigt. Önskar dig lycka till.

2010-02-03 @ 23:43:59
URL: http://lennartssonclara.blogg.se/
Postat av: Stintan

Vad bra att du får testa på lite!! :) Hoppas det går bra. Puss!

2010-02-04 @ 09:34:57
URL: http://blogg.kristinalasan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback