Pööööh

       2010-12-09 @ 12:56:43
Ja, jesus vad jag känner mig oengagerad idag. Allt känns bara så.. meningslöst.

Hade sviiiinkul igår iaf. Jävlar i min lilla låda vilka underbara jobbarkompisar jag har. Bäst i världen. Dansade röven av oss gjorde vi. Så jävla goa är de, varenda en av dem. Och jag känner mig inte ens sjukare idag! Mår till och med lite bättre.

Tänkte ta mig i kragen och åka in till stan nu iaf, försöka få tag i lite julklappar. Suck.

Hittar dessvärre inte datorsladden till mobilen, isf hade ni fått se på lite fabulous bilder.


Haha! Ni får en assnygg bild på mig och Nadine istället.
Som jag för övrigt saknar ihjäl mig efter. Jag hade iaf
på mig denna outfitten igår också. Med ett annat halsband.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback