Party?

       2010-12-16 @ 18:30:10
Kom hem från Uddevalla tidigare idag. Varit där sen i måndags och haft det jävligt mysigt och bra. Lagat god mat, gått på bio och allmänt slappat. Vill redan tillbaka..

Ikväll är jag bjuden på Dômen Konstskolas julfest, av Marcus. Det kommer nog bli kul. Ska sitta och peppa lite här i min ensamhet innan jag drar dit vid 21.

Imorgon ska jag förresten på lägenhetsvisning. En liten etta på 25 kvm ute i Bergsjön för typ 2600:-/månaden. Jag är kluven, det tar fan 25 min dit med vagn från stan. Men jag förlorar ju inget på att gå dit och kolla.

Peppar med Giga Pudding. PUDDI PUDDI!


Kommentarer
Postat av: Linda

Åh, hoppas du får den ändå! Fan bättre än inget ju. För det är förstahand eller?

2010-12-16 @ 19:43:53
URL: http://meandrunk.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hahahaha, PUDDI PUDDI! Fan vad söööööt

2010-12-20 @ 18:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback