Way Out West

       2010-08-15 @ 03:31:50
Ja, här var det inte livat. Har haft fullt upp med en massa annan skit. Jobbat på Way Out West, träffat folk, tänkt, deppat, bearbetat. Det är inte lätt alltså. Känner mig hemsk som orsakar en så fin människa sån smärta och sorg. Och allt påminner om honom.. Ni vet hur det är. Efter tre och ett halvt år har man ganska mycket ihop. Det är fan inte lätt.

Men det är tur att jag har underbara vänner som stöttar mig hela tiden. Och det menar jag verkligen. Ni håller mig uppe vid ytan.

Imorgon kanske det kommer upp lite bilder. Om ni har tur. Om jag orkar.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Svar: Gojibär finns att köpa i alla hälsokostaffärer :) Där finns det stora påsar med bra märken, men det finns även på tex Hemköp med märket Risenta och då är det små påsar, ganska bra att testa en sån liten påse för att se om man gillar dom först innan man handlar en stor eftersom dom är ganska dyra :) (25kr för 80 gram liten påse) ca 80 kronor för en stor påse på hälsoaffär.

2010-08-17 @ 13:41:48
URL: http://blogg.kristinalasan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback