Värsta Vagnresan

       2010-08-10 @ 23:31:38
Hade just den värsta spårvagnsresan i mitt liv. Var på väg hem från Kulturkalaset, var sinnessjukt kissenödig och så går brojäveln upp för att släppa förbi en båt, vilket tar typ hundra år. Till råga på allt så spydde fyllegubben bakom mig men eftersom att vagnen var full och jag inte ville stå upp eftersom att jag gjort det hela kvällen fick jag helt enkelt stå ut med lukten. Det här gjorde inte mitt redan kassa humör bättre precis.

Kan ju slänga in så här i förbifarten att jag och Alex i söndags gjorde slut efter en månads paus. Nu vet ni det. Även om det var mitt beslut så mår jag fruktansvärt och just nu känns det som att jag aldrig kommer kunna gå vidare.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stackars dig Millan! Så fruktansvärt hjärtskärande är denna annars så underbara kärlek. Det brukar kännas lättare efter ett tag. Puss från syster jenny

2010-08-11 @ 08:01:33
Postat av: Kristina

Tiden läker alla sår och tur är väl det. Men tills dina sår har läkt tänker jag på dig och finns här om du behöver prata! <3

2010-08-11 @ 08:27:07
URL: http://blogg.kristinalasan.se
Postat av: Clara

<3 kram

2010-08-11 @ 10:15:28
URL: http://lennartssonclara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback