LISTA

       2010-08-19 @ 20:44:38
Var länge sen jag hade så här tråkigt. Får bli en lista.

Du heter: Camilla
Smeknamn: Kmulls

Låt som när du är ledsen sörjer till: Ingen speciell. Coldplay oftast.

Beroende av: Cigg

Vad tror folk om dig? Vet faktiskt inte. Ingen som sagt något.

Stämmer det? -

Vad får du oftast komplimanger för? Mina mörka ögon, min frisyr.

Hur imponerar man på dig? Vara stark och våga göra läskiga saker.
Brukar du skratta för dig själv? Händer väl.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Påminnelse från arbetsförmedlingen. Ska dit imorgon.

Var bor du? Göteborg

Trivs du där? Som fisken i vattnet.

Hur svarar du i mobilen? Aaa, det är Camilla.

Vem ringde du senast? Typ hem till mamma och pappa tror jag.

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Inte samma samtal. En kvinna ringde från socialdemokraterna och frågade om jag ville svara på frågor. Det ville jag inte.
Antal timmar sömn inatt: 10

Sov du ensam: Ja.

Brukar du komma i tid: Ja, det tycker jag.
Hur känner du dig nu: Rastlös.

Vanligaste färg på dina kläder: Oj. Alla? Mer och mer åt gråskalan dock.

Vad tycker du om fötter: Beror på vems de är, haha. Inte så förtjust i fötter över lag.

Vad saknar du: Kärlek.

Hade du en bra kväll igår: Njae. Hade visning på rummet, vilket gick bra. Sen kollade jag Scrubs i min ensamhet.

Favorit dryck på morgonen: Vatten.
När brukar du oftast gå och lägga dig: Typ ett-två.

Är du blyg? Nej.
Sysslar du med någon idrott: Hahahahaha.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej.

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Knulla, stå upp och kissa.

Är du nöjd med ditt liv: Jorå, över lag.

Är du bortskämd: Ja, det skulle nog de flesta säga.
Vad gör du i morgon: Går till arbetsförmedlingen och bokar tvättid.

Vad är det värsta du vet? Elaka människor. True story. För jag är så känslig och tar åt mig.

Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja-a! De bästa.

Vad är det finaste du fått? Det vet jag inte.
En speciell dag du minns: Studenten.

Du samlar på: Klockor? Haha.

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Ringer nog inte, smsar Linda.
När grät du senast: För några dagar sedan.

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Köpa lägenhet och skämma bort mina nära och kära.

Vill du gifta dig: Jaaaa. Stort, fint bröllop skare va.
Vill du ha barn: Ohja.

Är du musikalisk? Nej.

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten.

Bor dina föräldrar tillsammans: Ja.

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja.

Biter du på naglarna: Om jag bryter en nagel och inte har en nagelfil så biter jag den jämn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback