Frågor

       2010-08-25 @ 18:29:39
1. Det första du tvättar i duschen? - Håret.

2. Gillar du kaffe? - Nej fy.

3. Hur mår du just NU? - Dåligt.

4. Vad är sista bokstaven i namnet på personen du har en crush på? -

5. Berätta om din senaste dröm. - Åh jag är sämst på att komma ihåg drömmar.

6. Skulle du kunna äta din favoritmat en hel månad utan att tröttna på det? - Antagligen inte, tänker inte testa heller!

7. Vad vill du ha just nu? - Fina saker till lägenheten. Och gärna en fin lägenhet också haha.

8. Har du räknat till 1000 nån gång? - Nej. Fan vad sjukt att jag inte gjort det. Tar det som en utmaning!

9. Biter du i din glass eller slickar du bara på den? - Slickar. Klarar inte av att bita, får rysningar i hela kroppen bara jag tänker på det.

10. Använder du smileys? - Ja, lite för mycket tror jag. Aldrig på bloggen dock.

11. Har du träffat någon kändis? - Ja.

12. Gillar du keso? - Tror tamejfan aldrig jag smakat.

13. Vilken låt hade du sist i huvudet? -  Ne-Yo - Beautiful Monster


14. Hur många länder har du besökt? - Tre. :( Mer ska det bli!

15. Är dina föräldrar stränga? - Nej.

16. Skulle du kunna hoppa fallskärm? - Jaa, det vore ascoolt.

17. Glittrar någonting i ditt rum just nu? - Mina ögon. *blink blink*

18. Brukar du hyra film? - Nope.

19. Var kommer du vara på lördag? - På jobbet. Tack för påminnelsen...

20. Var du med och upplevde när World Trade Center föll? - Var med? Jag var ju inte där, nej.

22. Vad åt du till lunch? - Åt thaimat med Linda inne i stan.

23. Har du lockigt hår? - Nej.

24. När grät du senast? - För någon dag sedan.

25. Har du gått in i en vägg någon gång? - Haha ja.

26. Favoritårstid? - Sommar.

27. Vem höll du senast i handen? - Öööh.. Antagligen Linda, på Way Out West när vi skulle ta oss igenom folkmassorna.

28. Sover du med TVn på? - Nej.

29. Tycker du att du är gammal? - Nope.

30. Är du mörkrädd? - Njaaae, sådär.

31. Gillar du ditt liv just nu? - Alltså. Jag vet inte. En del saker är ju inte bra men det är väl aldrig helt perfekt.

32. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha? - Haha meh, ja?

33. Har du bra syn? - Jag är typ halvt blind, men använder ändå inte mina glasögon. Orkar inte.

34. Var är dina föräldrar just nu? - Hemma i Jönköping.

35. Vad har du på dig just nu? - Svarta leggings, corallfärgat linne, en lång svart cardigan och jobbtröjan.

36. Vad var det senaste du köpte? - Present till Jessica!

37. Hatar du mer än 3 personer? - Nej.

38. Använder du sushipinnar? - Använder pinnarna till att bre ut wasabin och äta ingefäran, men äter sushin med händerna.

39. Äger du ett vapen? - Nej. Borde kanske göra med tanke på vart jag bor..

40. Gillar du ditt hår? - Ibland.

42. Gillar du dig själv? - Nej.

43. Vem står dig närmast, mamma eller pappa? - Båda står mig lika nära.

44. Hur ofta använder du MSN? - Varje dag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

♥ ♥

2010-08-26 @ 07:59:49
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback