Jönnet

       2010-04-10 @ 11:05:45
Kul att jag fick så mycket respons på mitt hår! Det första som hände när jag klev utanför dörren i Göteborg igår var att ett gäng killar ropade efter mig att jag har fult hår, haha. Älskar att provocera. Har saknat den här känslan som fan, att verkligen veta att alla kollar på mig, men ändå hålla huvudet högt och agera som att ingenting är konstigt.

Hur som helst, är i Jönköping nu. Ska snart åka till A6 med mamma och pappa. Sen ska jag göra iordning det sista på rummet (flyttlasset går till Göteborg imorgon) och ikväll är det ferre med brudarna! Sandra fyller 20 imorgon, så det är lite förfest hos Nadine och jag behöver väl inte ens säga vart vi ska sen..

Ha en fin lördag allihopa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback