Flytt + Uddevalla

       2010-04-12 @ 00:40:50
Lång dag. Gick upp tidigt för att mamma och pappa, som hade hyrt ett släp, skulle hjälpa mig flytta. Efter kånkande och släpande och borrande så ser mitt rum faktiskt ut som ett.. rum. Inga fler kläder i flyttlådor! De åkte hem vid typ sex. Då kände jag mig ensam så jag åkte till Uddevalla. Jag och älskling har kollat på film och gosat. Gillart!

I övrigt mår jag helt konstigt. Har ångest över typ allt och känner mig dålig på något sätt. Försöker sysselsätta mig så jag inte deppar ihop totalt. Det är bara så mycket just nu. Alltså inte stressigt, men ah.. Äh!

Fräschaste tjejen. Lite roligt att jag har ett litet sår under ena näsborren.
Igår så skrattade jag så mycket att jag vek mig dubbel, och på väg ner så slog jag i
hörnet på en bänk, hahaha. Tårarna sprutade, av smärta och skratt. Idag är det ömt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback