Riktigt Tungt

       2010-04-07 @ 22:28:36
Idag somnade Kajsa in, nu finns hon inte mer. Det känns otroligt tungt, vilket är lite konstigt. För om jag inte hade vetat om det hade jag ju inte märkt det. Är van vid att inte  ha henne runt omkring mig längre, men bara att veta.. Fy. Kommer förmodligen bli ännu jobbigare när jag kommer hem till mamma och pappa på fredag, och det inte kommer en Kajsa och svansar runt och jamar. Sen jag var fem år har vi haft henne, kan inte ens tänka mig ett liv utan henne..




Kommentarer
Postat av: Deborah

:( Beklagar sorgen... Även om hon aldrig direkt gillade mig så minns jag ju hur urmysig hon var mot dig å Jes, o jag tycker hon var en jättefin katt. Förstår att du saknar henne.... <3

2010-04-07 @ 22:56:17
URL: http://deborah.blogg.se/
Postat av: Jenny Sabadija

Usch vad tungt ja! Härligt att hon fick leva så länge som hon gjorde! Hon har det nog bra nu uppe bland kattmolnen. Hon sitter nog o gottar sig i solen och om hon orkar jagar en och annan fågel som flyger förbi:). Förstår att det är urjobbigt! Kramar till er!

2010-04-08 @ 07:13:08
Postat av: Kristina

Lilla fina Kajsa! Hon var så himla fin..

<3

2010-04-08 @ 08:36:52
URL: http://blogg.kristinalasan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback