Ekonomiångest

       2010-04-29 @ 17:00:56
Alltså jag vet inte vad jag ska göra. Trodde mina ekonomiproblem skulle lösas när jag fick jobb. Men icke. Denna lönen var på 4000, varav 2000 gick till hyra och så lite räkningar och skit på det. Samma sak nästa månad. Jag måste väl helt enkelt skaffa ett extrajobb. Men det är ju lite lättare sagt än gjort. Känns värdelöst att behöva sälja fonder hela tiden. Det börjar lixom bli lite tomt där också.

Flytta hem?

Om någon har något förslag så kom gärna med det.

Kommentarer
Postat av: Kaisa

men hjälp, 4000 går ju inte att klara sig på på en månad :/ flytta hem igen! det skulle vara väldigt uppskattat av oss här, för vi saknar dig <3

2010-04-29 @ 20:41:56
Postat av: Sandra

saknar dig massor och det skulle vara fint om du kom hem (: <3

2010-05-02 @ 20:52:05
URL: http://sandisue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback