Onsdag

       2009-09-30 @ 10:32:48
Det var kul igår. :) Det var helt packat på Sejdeln och Kalle och Hugo vann musikquizen! 300 kronor i baren fick de, det hade inte jag tackat nej till. Jag och Linda fick typ 10/25, bättre än måndagen iaf. Slutade kvällen rätt tidigt och kom hem vid typ tolv-halv ett.

Nu ser planerna ut såhär:
Följa med Linda på en visnings klockan 12, åka till Uddevalla senare, stanna där tills på lördag då jag åker till Borås för att gå på trädgårn med Linda, åka tillbaka till Uddevalla på typ söndagen, åka till Jönköping i början av nästa vecka.

Låter fint tycker jag.

Kommentarer
Postat av: Kaisa

ja jag har då inget planerat nästa vecka så räkna med att du kommer vara upptagen... ;D

hoppas du får några roliga dagar nu runtom i Sverige :)

2009-09-30 @ 11:13:41
URL: http://kaisaishanghai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback