I Göteborg Är Det Fan Väder

       2009-09-13 @ 16:56:45
Onsdag
När jag hade ätit min tortellini så drog jag mig in mot stan där jag mötte upp Linda och Peter. Drog till The Queen, efter några glas vidare till Sejdeln (som vanligt). Träffade två pojkar som vi drog till Diamond Dogs (heter det så?) med. Blev helt askalas och åkte till Chalmers (där den ena pojken pluggar och bor) och badade i en pool. Det var helt galet. Däckade i hans pyttelilla lägenhet, alla fyra.




Torsdag
Forsatte hänga med pojkarna under dagen, hängde runt i Göteborg med fint väder över oss. Träffade Jerémy och Jessica och åkte till det där fiket på det där vattentornet. På kvällen körde vi filmkväll hos Chalmerspojken. Missade sista vagnen hem så vi pratade och hade kul hela natten där. Kom hem vid sju på morgonen efter att ha käkat på Seven Eleven. Däckade.

 


Fredag
Drog runt i Gbg efter att ha vaknat på eftermiddagen. Vi åt "frukost" med Jessica på ett café. Träffade Frallan helt random som bestämde sig för att hänga med oss på kvällen. Stötte på Kalle som vi hängde med på Emmaboda och bestämde oss för att ta några öl ute i solskenet med han och hans kompisar. Vi blev till slut ett ganska rejält gäng som drog runt och mest chillade. Drog oss hemmåt för att göra oss iordning, och sen in mot stan igen, där vi träffade Emanuel, Benjamin och Jonte. Mot Sejdeln igen, och när folk drog därifrån drog jag och Frallan till NEF där vi dansade röven av oss tillsammans med Jessica och Jerémy tills de stängde vid fyra, då bar det av mot Jerémy på väldigt flummig "efterfest". Runt sex på morgonen drog jag och Frallan hem.

Lördag
Gick på Liseberg med Jessica! Askul, men lite jobbigt att det var så sjuuuukt mycket folk. Helt galet verkligen. Typ 20+ minuter väntetid på allt. Gick därifrån vid typ lite över nio, då drog jag hem, där Linda satt och drack folköl, haha. Joinade henne med min kir, sen var det Sejdeln som gällde. Behövde inte visa legg, hej stammisar. Träffade Kalle och hans skumma kompis. Jag tröttnade rätt snabbt och åkte hem vid typ ett.

Idag
Har typ ingenting hänt. Vi åkte in till stan och satte och käkade i en park i solen. Följde Linda till stationen, för hon skulle hem. Jag ska åka till Uddevalla ganska snart. Måste städa upp Jessicas rum först, ser verkligen ut som ett bombnedslag.


Kommentarer
Postat av: Kaisa

Förstår att du tyckt om den här veckan :D

2009-09-14 @ 03:52:14
URL: http://kaisaishanghai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback