Fin Dag!

       2009-09-22 @ 22:50:00
Åh, är det inte helt underbrart när dagarna bara flyter på utan problem och grubblerier? Jag har mått så himla bra idag, hoppas inget förstör resten av kvällen nu.

Vaknade som sagt av att han snubben ringde om rummet. Sen fixade jag god äggröra, sprang på bandet, hoppade in i duschen och begav mig iväg till Nadine. Vi hyrde en film som vi snaskade i oss chips till. Sen drog vi och åt sushi! Första gången för oss båda. Jag kan inte påstå att jag är särsklit imponerad. Varken gott eller äckligt, men en upplevelse var det, haha.

Imorgon ska jag träffa min gamla barndomskompis Frida, efter fyra. Vid sex ska jag hämta kvarglömd alkohol hos Anton och sen är det fest! :) Om jag får bestämma går vi till något annat ställe än Bongo. Gillar det mindre och mindre faktiskt.

Ha en mysig kväll nu allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback