Ett Glas Blir Två Glas Blir Tre Glas

       2009-09-29 @ 11:13:03
Igår blev det som vanligt så. Undra om man någonsin kommer kunna säga "vi går ut och tar ett glas!" och hålla sig till det. Iofs blev det ju ingen fylla, alls. Jag och Linda satt på Sejdeln med alla 40+are och körde frågesport, haha. Vi fick fan fem rätt! Av tjugofem.. Men ändå, vi gissade på typ alla. Kvällen slutade tidigt runt tio.

Idag ska vi mötas upp igen för att ta en shoppingrunda! Jag borde spara mina pengar till Shanghai men äh, jag är så shoppingsugen!

Och juste, lägenheten. Tror inte jag fick den. Tror inte jag ville ha den. Fanns inget kök, haha, bara en micro och ett kylskåp. Och så sa han att jag inte får röka, alls, någonsin. För det "sätter sig i kläderna", vafan, han ska väl inte gå runt och lukta på mina käder hoppas jag?

Idag är det fan väder så det ska nog bli fiiint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback