Crazy Wednesday

       2009-09-24 @ 16:13:37
Hade så sjukt kul igår! Satt hemma rätt länge först, för Nadine som skulle ha förfest blev kvar aslänge på en audition. Jag hann nästan tappa peppen, men vid typ nio åkte jag in iaf. Trevlig förfest, fick en 80-procentig shot, spelade ölspelet lite. Drog till bongo vid 11 eller något, där var det dött så vi drog vidare till Centrum där de hade billig alkohol. Drack och dansade massor, hade skitkul! När de stängde vid två träffade vi ett gäng stockholmare utanför som ville ha med oss på eferfest på något hotell, men väl där blev vi typ ivägskickade av receptionisten. Millan försvann med någon, jag och Nadine tänkte vandra hem till henne men på vägen träffade vi ett gäng studenter som hade haft hårdrockssittning, följde med till deras korridor på efterfest i köket där vi fick snifftobak. Sen flydde vi därifrån för att bli av med en jobbig kille. Snodde en cykel med punka. Gick till seven eleven och åt, stannade där inne aslänge, säkert en timme! Fnissade åt alls. När vi kom hem njöt vi av coldplay på högsta volym och vin. Somnade vid halv sju.

Heeelt underbart. I klass med Gbg-utgångarna.

Kommentarer
Postat av: frida

blir det nåt liknande imorgon eller? (; jag är pepp på party!

2009-09-24 @ 16:29:21
Postat av: nadine

denna kväll ska göras om. SOM FAN :D Jag hade skitkul. Tackar och bugar :* Puss på dig!

2009-09-24 @ 19:49:39
URL: http://nadineappletwig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback