Kommer Sova Med Öppna Ögon

       2009-10-26 @ 18:05:47
Jo, jag ville ta en liten promenix, så jag hittade en stig och gick hur länge som helst rakt in i skogen. Till slut stötte jag på en helt kvaddad och rostig bil, såg nästan ut som den hade brunnit och bredvid den stog två stora, blåa typ gastuber? Vågade inte gå fram och titta i bilen, för självklart fick jag för mig att någon tagit livet av sig i den. Några hundra meter därifrån låg en stor hög med sopor, allt från böcker, madrasser och VHS-filmer, allt skitigt och förstört av regnet. Lite obehagligt.

Gick vidare och kom till ett vattentorn (det som är på nedersta bilden i förra inlägget) och där hade någon hängt julgranskulor i ett träd, hängt upp tavlor på ett stängsel med helt sjukt gamla bilder på folk som typ spelar poker, en kortlek låg utspridd och på marken hittade jag en nyckel med en bricka som det stog "dörren till poker" på.

Vad är det för jävla ställe vi flyttat till?


 


Kommentarer
Postat av: frida

läskigt! men ändå rätt coolt ju (;

2009-10-27 @ 13:54:37
Postat av: Jessica

Ooookeej... Sjukt jävla skumt? Fast spännande också..

2009-10-27 @ 17:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback