Indiskt

       2009-10-11 @ 23:46:28
När mamma och pappa hade åkt hem till Jönnet träffade jag Jeremy och Jessica. Vi käkade indiskt, första gången för mig tror jag. Det var helt okej, självklart lite för starkt för mig. Mjukglass är ju fan för starkt för mig. Hur som helst var det inte värt 100 spänn. Men nu vet vi det tills nästa gång!

Ikväll sitter jag hemma i mitt rum med tända ljus och rökelser. Mysoutfitten är på! Mitt rum är så mysigt så jag skulle vilja sitta här inne jämt, haha. Tänkte ladda ner en film och kolla, men internet är för segt, tar flera timmar innan det är klart, och jag har inga filmer. Så jag får väl bara sitta och slösurfa.


Kommentarer
Postat av: nadine

söta kuddar (:

2009-10-14 @ 12:31:33
URL: http://nadineappletwig.blogspot.com
Postat av: Jessica

Mycket fint, mycket fint. Och vad smickrad jag blir som finns med på foto :D

2009-10-16 @ 09:39:56
Postat av: Maja.

fräna kuddar!

2009-10-16 @ 09:52:40
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback