Ikea Och Fik

       2009-10-06 @ 01:36:56
Blev massor av timmar på Ikea, fick med mig mycket fint hem för endast 700 riskdaler! Jag är nöjd, Ikea är fan bäst. Åt köttbullar och mos och sås och lingon där också, för 16 spänn! Underbart. Ska ta och slänga upp gardiner och lite sånt, så blir det riktigt hemtrevligt här tror jag.

Ikväll har jag fikat med Linda, det var mys. Trevligt att för en gångs skull inte gå ut och ta en öl, haha.

Imorgon ska jag till banken, tidigt. För att uträtta såna ärenden i Gbg på eftermiddagen tar en miljon år har jag märkt. Sen ska jag till bibblan och skriva ut mitt CV, lämna runt det på olika ställen, träffa Linda och gå runt och kolla lite. Kanske går till Försäkringskassan om jag hinner och orkar också, för att se vad jag kan få för bidrag och sånt.

Gud vilket ointressant inlägg hahaha.
Ska sova som en stock nu, astrött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback