Ett Nytt "Hemma"

       2009-10-04 @ 18:59:33
Har börjat installera mig lite i mitt nya rum. Mitt nya "hem". Känns konstigt, men asbra! De är så gulliga, säger hela tiden "det är bara att känna sig som hemma!" och säger att det finns mat jag kan ta om jag inte orkar gå och handla. :') Dock har det tydligen hänt något allvarligt med Deborahs (hon heter så, hon som bor här) syster, så de måste åka till Jönköping nu på en gång och kommer inte hem förrens typ inatt. Jag har alltså en hel fyra för mig själv ikväll. Vem vill komma på party? :D

Kommentarer
Postat av: Deborah

hoho coolt. nu vet jag 4st som heter Deborah ;)



Grattis till lyan/rummet! :) synd att dina päron är negativa..

2009-10-05 @ 01:13:40
URL: http://deborah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback