LJHSAPIUHFIUHö

       2009-11-28 @ 02:04:00
Fucking jävla skit. Skit skit skit. SKIIIIIIIT AAAAAAAAAH.

Jävligt bra kväll till en början, tack till Jessica och Jérémy för en fin hemmafest, men sen gick det bara utför. Blev helt ensam, kom hem helt ensam, ingen ville smsa eller ringa. Kvällen slutade med en gigantiskt gråtattack. Svart i hela ansiktet.

Var väl en hel del saker som legat och gnagt lite för länge. Orkar inte låtsas mer, allt är inte okej. Inte alls. Ingenting går min väg och jag pallar bara inte.

Kaisa, kom hem? Kom hem nu, jag behöver dig.

Kommentarer
Postat av: Pojkvän

<3

2009-11-28 @ 05:41:45
Postat av: Stintan

Orolig för dig, ta hand om dig Kmulls!

2009-11-29 @ 21:16:14
Postat av: Jessica

Meeh.. Not cool? :(

Jag finns tillgänglig om du vill umgås eller bara prata. Vet att jag pluggar mycket, men jag kan ta mig tid för dig om du behöver någon liksom.

2009-11-30 @ 16:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback