JessPess

       2009-11-16 @ 19:51:44
Har varit med Jessica hela dagen. Väldigt mysigt. Först åkte vi ut till MediaMarkt, sen åkte vi hem till mig, spelade TV-spel, gick till affären och köpte mat som vi sen lagade. Som blev asäcklig, haha.

Hon mår inte så bra för tillfället, så hon kanske ska sova här. Usch vad jobbigt det är att se henne ledsen, hon har verkligen tagit tag i sitt liv och blivit en bättre människa det senaste, så hon förtjänar att må bra. Det var länge sen vi var så tajta att vi pratade om våra problem med varandra. Jag är inte så bra på att trösta..

Aja, ska väl sätta på något mer spel och försöka få henne på bättre humör! Fina syster.



Kommentarer
Postat av: Deborah

Ge henne en styrkande kram ifrån mig

2009-11-17 @ 00:31:59
URL: http://deborah.blogg.se/
Postat av: Kaisa

aw, hoppas hon blir gladare snart. hon är verkligen en toppentjej :)

2009-11-17 @ 01:37:21
URL: http://kaisaishanghai.blogg.se/
Postat av: Jenny

Söta, rara Jessica! O gulliga du som finns för henne. Det är bra! Syserband är starka. Camilla jag tror du är jättebra på att trösta. Kramar syster Jenny

2009-11-19 @ 21:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback