Halloween

       2009-11-05 @ 15:28:12
Nu jävlar kommer bilder från halloween! Bättre sent än aldrig. Skyll inte på mig för att bilderna är så små, det är Sandra som la upp dem så!


Martin hade dekorerat hela lägenheten jättefint!


Jag var cupcake!


Sandra var sailor. Sööööt!


Vi blev bjudna på tacos. Nom nom!


Jag är knallröd i ansiktet och luggen är konstig,
men man ser hela våra dräkter.


Mihihih.


Vi spelade ölspelet och blev kalas.


^_____^


Sen tog vi typ tusen hoppbilder.
Alla blev skitroliga!


Haha!


Sen lekte vi kroppsdel-mot-kroppsdel. Jag och Sandra var smidigast.


Kul!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jahaja, här snor man bilder utan att fråga! shame on you! ^^

2009-11-06 @ 12:59:01
URL: http://sandisue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback