Eh Jo..

       2009-11-28 @ 14:29:37
Tänkte egentligen ta bort förra inlägget, som jag skrev när jag var full och jävlig. Men det ligger faktiskt något i det så det får ligga kvar.

Idag är jag riktigt förkyld igen, antar att alkohol inte var bästa medicinen. Vem hade kunnat ana?! Ont i bihålorna har jag, trots flitig användning av nässpray. Får jag bihålsinflammation igen så dör jag.

Kylen är totalt tom, har inte ens någon frukost. Eller jo, bröd, men efter att ha värmt två skivor alldeles för länge i micron tills de gick tillbaka till degstadiet så sket jag i det. Så nu tänker jag åka till älskling i Uddevalla och låta honom klappa mig på huvudet och säga att allt kommer bli bra.


Jag och syster igår. Charmigt.




Kommentarer
Postat av: Deborah

haha vilka charmtroll :)

2009-11-29 @ 22:09:30
URL: http://deborah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback