DRUNKMODE!

       2009-11-21 @ 13:34:59
Jääävlar i min lilla låda vilken kväll det var igår. Jag åkte hem till Gbg och det blev lite förfest här hemma och sen drog vi på svartklubb. Det första som händer är att polisen kommer dit, haha. Men de gjorde inte så mycket, stog och såg farliga ut och sen gick dem, då fick vi komma in. Sjukt sunkigt men samtidigt jävligt najs ställe. Vi dansade halva natten, drack öl och vitt vin för 20 spänn, och efter att ha tagit vagnen åt fel håll och lite andra små händelser, kom vi till slut hem vid kvart över fyra.

Idag är jag jävligt trött och seg, men det är bara rycka upp sig för ikväll drar jag till Tjörn och intar drunkmode igen. Blir nog kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback