-

       2009-11-23 @ 18:38:01
Så sjuuuukt seg och tråkig dag. Låg kvar i sängen jättelänge för jag var sjuk när jag vaknade, jätteförkyld. Nu är det bättre men lär ju vara död när jag vaknar imorgon igen. Jag och Linda har spelat klart våran 50-omgångsrunda av Mario Party 7, tog oss sammanlagt säkert fyra timmar. Jag har ätit kyckling, ris och currysås och kollat på Grey's. Låter säkert jätteskönt, men nu börjar jag bli riiiiiktigt rastlös.

Jag och Linda har ett problem. Mac och PC går inte så bra ihop, så när jag har igång internet så blir Linda utan. Det går tydligen att ställa in någonstans, men grejen är att vi sitter på grannens nätverk, eftersom vi helt enkelt inte har något eget, haha. Så vi får typ turas om att surfa. Skitjobbigt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback