Udde To The Valla

       2009-05-02 @ 00:24:15
Yes, imorgon klockan 08.00 går tåget till Uddevalla. Och yes, jag måste åka så tidigt för att hinna med bröllopsfotograferingen klockan 11.00. Sen är det en till runt 13.00. Jag ser sjukt mycket fram emot det! Blir nog jävligt lärorikt.

Eftersom att jag åker direkt från Alex till Linda nästa helg blir jag hemifrån i nio dagar. Jag gillar att åka bort från vardagen ett tag, men i slutändan vill jag alltid hem. Brukar sakna mamma och pappa, haha.

I vanliga fall brukar jag bara slänga ner lite grejer i en väska, men nu ville jag vara säker på att inte glömma något så jag skrev en packningslista. Det är en hel del grejer alltså, min axel lär ju gå av på tio ställen.


Kommentarer
Postat av: Debbie

Det är väldigt praktiskt att skriva sånna där packlistor. Om du tar med den kan du användan' om igen för att vara säker på att få med allting hem igen (:

2009-05-02 @ 15:24:55
URL: http://deborah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback