Sju Sorters Apor

       2009-05-09 @ 21:11:27
Lämnade in min mobil och sa att jag tror den är fuktskadad. Han sa att isf går det inte laga den, då är det bara slänga, teckna nytt abonnemang och köpa ny mobil + betala de andra avgifterna tills bindningstiden är slut. Pissigast ever. Jag hatar mig själv för att jag inte tecknade försäkring, för då hade jag bara betalat 500 spänn och fått en ny.

Men det gulligaste var ändå när expediten slängde upp sin lilla chihuahua på disken, verkligen PYTTELITEN, och vi stog och klappade den, haha. Det var lite oväntat.

Sen shoppade vi loss lite på stan. Och nu förfestar vi lite i vår ensamhet, snart är det dags för TRÄGGAN! Det kommer bli så kalas. Snart åker nog Jägern fram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback