Plusgymnasiet

       2009-05-05 @ 18:25:51
Ulf, som fotografen jag följer denna veckan heter, är en riktig mångsysslare. Han är bra på allt kan man säga. Han har huvudrollen i en utbildningsfilm som jag fått se, och i sommar kan man se honom på bio där han spelar skurk i en film. Innan var han fast anställd på en teater. Dessutom är han regissör och har regisserat de flesta av avsnitten i den gamla såpan Vita Lögner. Han håller på med musik också, men det är inget jag fått ta del av. 

När det gäller foto gör han allt! Så jävla härligt, det kommer jag också vilja göra sen. I lördags var det ju bröllopsfoto, på torsdag blir det personalfoto åt ett företag (kanske inte askul men..) och på fredag ska vi fotografera hus som ska säljas.

Han är även lärare på det nystartade Plusgymnasiet, där vi var idag. Det var sjukt roligt och lärorikt, vi riggade studio med riktigt avancerad ljussättning och det kom en kvinnlig skådis från Göteborg som lekte framför kameran.

Jag är glad att jag får praktisera hos honom, jag har redan lärt mig massor!

Kommentarer
Postat av: Fröken Grön

Jag älskar vita lögner :D:D

2009-05-05 @ 19:13:51
URL: http://lasan.blogg.se/
Postat av: the man!

Vita lögner är den bästa svenska dokusåpan som någonsin gått!!! Annars är det Lost som erbjuder mitt hjärta en vals!

2009-05-05 @ 19:31:45
Postat av: Kaisa

åh vad bra att du har en så bra praktik :D

2009-05-08 @ 12:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback