Mitt Andra Hem

       2009-05-22 @ 12:04:10
Kom till Uddevalla sent igårkväll och kände direkt att jag ville åka hem igen. Menmen, det löste sig väl. Idag är Alex i skolan och jag ska ta mig in till stan för att gå till banken. Lär ju vara smockfullt med folk. Har verkligen ingen lust att gå utanför dörren, det är helt grått och trist ute. Men jag behöver köpa ett örhänge och en BH tror jag bestämt, så jag får ta mig i kragen.



Varför kan det inte vara lika fint väder som det var när jag åkte tåg igår?

Kommentarer
Postat av: Fröken Grön

vacker himmel :)

2009-05-22 @ 22:06:42
URL: http://lasan.blogg.se/
Postat av: Kaisa

bra att det löste sig :)

2009-05-23 @ 09:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback