Javenne

       2009-05-19 @ 00:53:19
Idag fikade jag med mina brudz för att fira mig i efterskott. Jag fick en sminkrådgivning på Kicks. Lyxigt värre! Jag sminkar mig inte så ofta men det är mest bara för att jag inte vet hur man gör och vad jag passar i. Det ska bli kul, det är härligt att bli ompysslad och fin. Tack igen, mina fina vänner!

Tror det är vad jag behöver nu för allt är bara sådär.. Ja, ni vet, sådär. Orkar inte riktigt någonting och det mesta känns som det går åt skogen. Less på allt, går runt som en zombie och bara räknar ner timmarna till lördag då jag ska plåta bröllop. Är verkligen en riktig jävla pina att gå upp på mornarna, det är nästan outhärdligt. Har aldrig varit så förr, inte under en längre period. Jag vill verkligenverkligenverkligen inte gå till praktiken imorgon. Men jag måste. Och det är det som är så hemskt, jag hatar måsten. När jag kan ska jag börja leva utan måsten.

En klok man sa en gång till mig att det finns bara ett måste i livet - att göra val. Den kloka mannen dog i cancer för några månader sen. 

Alltså, jag vet, det här inlägget passar inte på den här färgglada, söta bloggen tillhörande lika färgglada Kmulls, men det kan hända den bästa.

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh, hoppas du mår bättre snart. Fokusera på att det snart är student = inga skol-måsten längre. Dessutom väntar en hel härlig sommar! Vi får ses snart igen också, jag får väl försöka ta mig till jönköping också för omväxlings skull :>

2009-05-19 @ 02:33:49
URL: http://meandrunk.blogg.se/
Postat av: Kaisa

den där kloke mannen var riktigt smart. vi hade nog tur som fick träffa han.



och du ska se att allt blir bra söta du :* hör av dig om det är något!

2009-05-19 @ 07:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback