Internet Dör Ut?

       2009-05-01 @ 23:31:17
Känns som att folk sitter allt mindre vid datorn. Är helt dött överallt. Bdb är ju old nu, det har vi ju märkt. Typ ingen aktivitet alls. Alla bloggar jag läser uppdateras typ.. aldrig. Eller mer sällan än innan iaf. Och jag får inga kommentarer här längre. Vart tar alla vägen? Sitter folk mindre vid datorn? Det känns konstigt med tanke på vad för samhälle vi lever i, tekniken går framåt i rasande fart.

Nej, kanske bara är så att hänger på fel ställen.
Kanske är så illa att jag faktiskt måste skaffa facebook.

Kommentarer
Postat av: Fröken Grön

jag tror alla är ute i det fina vädret istället :)

2009-05-02 @ 16:44:48
URL: http://lasan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback