Glad_Tjej_90

       2009-05-08 @ 14:15:42
"Camilla har visat stort engageman kring arbetet och har förvånansvärt bra kunskaper i fotografering och retuscharbete. Hon har under sin praktikperiod skött sina uppgifter utmärkt. Jag vill varmt rekommendera henne inför ev. framtida studier eller anställningar."

Vad säg om det då? Inte så jävla illa pinkat va? Hans fru, som är ägare till företaget de har, sa att jag var den bästa praktikanten de haft. Det känns så fruktansvärt bra att höra sånt, speciellt när det har känts som att jag bara gjort fel hela tiden. Det är lite sorgligt att min praktik hos Michal Mediart är över, men som tur är kommer jag jobba med honom i framtiden också!

Jorå, för redan den 23e maj ska jag assistera honom vid två bröllopsfotograferingar. Den första är en vanlig fotografering på en timme men sen åker vi iväg och är med en hel dag på ett rikemansbröllop. Ska fota gäster och innuti kyrkan och hela köret. Inte nog med att det är fruktansvärt kul och bra erfarenhet, jag får en liten slant för det också!

Som grädden på moset ska jag åka till Linda om några timmar.

Ååååh, ingenting kan förstöra mitt braiga humör nu!
Fast så ska man inte säga för då blir det så.

Kommentarer
Postat av: Fröken Grön

Åh vad bra :D Jättefin kritik ju!

2009-05-08 @ 20:50:05
URL: http://lasan.blogg.se/
Postat av: Findus

Haha, då kanske du kommer hem till oss och fotar för han kommer hit ibland och tar på hästarna, och då brukar jag få agera assistent xD

2009-05-08 @ 23:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback